Dags igen!

Efter världens uppehåll i bloggandet känner jag att det kanske vore dags att börja igen! ´Så nu ska jag försöka hålla den uppdaterad allt eftersom och förhoppningsvis göra den läsvärd och underhålla er... Okända människor!

Så... Vad har lilla jag haft för mig i höst och vinter? Jag har faktist inte gjort sådär superdupermycket. Har umgåtts med vänner, fyllt år, kört en massa, och självklart spenderat en sjudundrans massa tid med Amanda, och det är då jag mår som bäst!

Helgen då... Helgen har varit mysig, även om den inte blivit riktigt som planerat *Muttrar över att vi inte bowlade*. Igår kollade vi på en hel del film. Allt ifrån Inglorious Basterds till Spy Kids 3D haha! Men det var mysigt för det och vi var inte vakna allt för länge. Idag väcktes jag av en superpigg Amanda som visst insisterade på att jag skulle upp och gå en promenad med henne, men det var jag för trött för vid det tillfället, så hon tvingade mig att spela TV-spel tills jag var lite mer vaken. Sen, efter en halvtimmes TV-spelande blev det en promenad på en timme då vi gick runt och fotade massor, eller... Amanda fotade och jag var utsatt för paparazzi! Och sedan gick vi in och gjorde Mannagrynsgröt och äggmackor! Mysigt värre!

Sen ikväll har vi spelat kort, bakat kladdkak och haft det allmänt mysipys och jag önskar er alla en ruggigt god natt!

Förresten har jag uppkörning imorgon... Så det är mycket möjligt att jag kommer hem med körkort, eftersom jag klarade teorin i torsdags :) *Nervööööst!*

Albin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0