Nio månader

Har inte hunnit uppdatera något under dagen, så det får ni ursäkta!

Idag firades det nio underbara månader tillsammans med Amanda, min lilla sockertopp! Jag vaknade av att hon jämrade sig om att jag faktist inte får sova längre vid klockan 11.40 ungefär, och jag drog mig motvilligt upp och fick förslaget att vi skulle göra Pannkakor till frukost! Självklart tackar jag aldrig nej till något sådant så vi satte igång och sktekte och hade oss, och det var riktigt mys!

Tjocka och mätta så låg vi i sängen och ömkade om vad vi skulle hitta på på dagen. Amanda skulle på Rapsody In Rock på kvällen så jag skulle hem, men det var ju först om flera timmar! Då ringde Lydia och vi drog ut på en prommis med henne, och sedan vidare till Amanda där vi krashade på studsmattan i säkert en timme, trevlans trevlans!

Sen strulade det som tusan att ta sig hem, jäkla lördagar säger jag bara, och jag åkte från Amanda 16.30 ungefär, eller det var planen iaf... och den tur som vanligtvis tar 30 minuter tog nu säkert 2 timmar. Men tillslut var jag hemma och ikväll har jag bara slappat och ätit mat och nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag, dags att börja vända tillbaka dygnet! Har ju vart en nattmänniska lovet igenom och sällan gått och lagt mig innan 3-4 tiden, så man får börja vrida tillbaka i småsteg!

Sen har jag kommit underfund med att jag verkligen MÅSTE skaffa mig ett helg/deltidsjobb nu i höst och vår, men vill veta hur mitt schema ser ut innan jag börjar söka, men har ni några tips så skrik till för bövelen!

Bloggen verkar inte vilja det jag vill, så jag slänger upp en bild under morgondagen!

Det var min dag det, nu ska jag sova!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är det finaste någon kan få Albin <3

2009-08-16 @ 02:24:51
URL: http://mundi.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

snygg blogg :D

2009-08-16 @ 11:49:57
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

tack :D

2009-08-16 @ 17:47:14
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0