Körskola

Idag vaknade jag ganska tidigt, för att vara mig det vill säga. Klockan var ungefär 11.30 och jag gick upp och åt frukost. Spenderade sedan några timmar utan att faktist göra någonting i väntan på att jag vid 15.30 skulle ner till körskolan för att gå den mytomspunna 3-timmars-kursen för övningskörning! Väl där så var det en riktigt schysst kille som skulle hålla i det hela och det kändes verkligen inte som 3 timmar när man satt där, gick riktigt fort och han som arbetade där var duktig och jag blev astaggad på att börja satsa för körkortet för att kunna köra upp och göra teorin snarast möjligt efter jag fyllt år den 23e December!

Efter kursen tog jag, pappasen, Challe och Lia lite Kebab och sedan körde dom hem mig. Väl hemma har jag inte gjorjt så mycket. Kollat runt på youtube, lyssnat på musik och pratat med Amanda!

Det var min dag med, här får ni några favoriter för dagen!

Amanda, min dagliga ängel <3


Kan inte sluta häpnas av dessa, helt otroliga!


Och sist men inte minst, dagens låt! :)



Aye, hörs!
Albin

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoho, du är ett enda stort <3

2009-08-16 @ 22:44:23
URL: http://mundi.blogg.se/
Postat av: Dino

De som dansade var ju bara bäst!

2009-08-20 @ 16:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0