Havregrynsgröt

Hoho, jag och Amanda åkte ut till pappsen igårkväll, och spenderade natten där! Vi käkade Tacos och kollade på TV sen gick vi och la oss vid... 11 kanske?

Upp var det iallafall vid 6 på morgonen, fy och blä, men det var ganska skönt faktist! Vi gjorde Havregrynsgröt och hela fadderullan och det blev en lyckad start på dagen! Sen fick vi skjuts av pappa till Kallhäll där vi skiljdes åt, Amanda till skolan och jag hem!

Mitt på dagen gjorde jag inte mycket, lodade mest i rummet och hade allmänt tråkigt. Sen ringde Palin och han kom hem till mig och vi satt och lirade TV-spel, riktigt kul var det haha! Sen hörde Ida av sig och det blev att dra in till stan och dra omkring med henne, längesen man träffade fröken nu så det var på tiden!


Gammalgammal bild på mig och Ida :D

Nu är jag iallafall helt slut och saknar min Amanda lite smått, hon e så söt så!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0