Första skoldagen

Tillbaka till skolan idag då, rätt skönt faktist att komma igång igen! Lite mer taggad på att satsa på plugget nu när det ändå är sista året, och roligare ämnen!

Verkar inte gå att ladda upp bilder just nu så publicerar mitt schema senare! Men kan avslöja att jag är ledig på fredagar och går 3 halvdagar i veckan ungefär!

Vaknade idag vid 10 tiden ungefär, och gick upp och gjorde mig lite god havregrynsgröt idag igen! Satt och kollade på en dokumentär om Finska Vinterkriget och det var faktist rätt intressant! Sen vid 12 tiden knallade jag iväg till tåget och mötte där upp Joel och vi åkte till plugget och chillade. Hände inte mycket, fick Busskort och Schema och sen fick vi dra hem!

På väg hem mötte jag upp Amanda i Spånga och vi drog hem och tog det lugnt hela kvällen, mycket mys var det, tills hon åkte hem vid halv 9.

Annars har jag inte gjort så mycket mer ikväll, drog ut en halvtimme med joel men annars inget!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Dino

Ledig fredag och 3 halvdagar!!! Fusk.

2009-08-27 @ 18:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0