Designen

Satt precis och knåpade ihop en liten header i Photoshop. Gillade resultatet, alldeles lagom grötigt men ändå inte för min smak, och jag tror att en viss Amanda kommer gilla den!

Kommer arbeta mer på designen senare, men det får bli då, detta duger att börja med, sen får jag utvecka den helt enkelt. Säg vad ni tycker och ge gärna nya förslag! Oavsett om det är färgscheman eller bildval så tar jag emot det med nöje!

Idag vaknade jag hos Amanda. Vi gick upp och åt frukost nere i köket och sedan upp och hade det lite mysigt en stund! Sen hjälpte jag henne att plugga lite matte, eftersom hon har prov imorgon på första skoldagen så måste man ju stötta tanten lite! Sen tog vi med oss hunden och gick ut på promenad där vi träffade hennes kusin Lydia som vi gick runt och hade trevligt med tills hon skulle ta bussen till Rotebro!

När vi kom hem fortsatte Amanda plugga och jag drog på mig badbyxor och hoppade i poolen! Låg där och plaskade ett tag tills det var dags för middag, och fick sedan skjuts till Rotebro för att ta buss 560 hem, gick snabbt och smidigt och kom hem vid halv 8!

Senare på kvällen tog jag en promenix i regnet med Joel, och nu sitter jag här och skapar blogg med min styvsyster Emma! Går väl ner och lägger mig snart och sätter på en film eller något, så får vi se!

Ha det!

Albin

Kommentarer
Postat av: Jeppet

Rotebro :o

Där bor ju jag! =D

2009-08-14 @ 12:19:57
Postat av: Albin

Ofan, så pass :D

2009-08-14 @ 14:16:56
URL: http://nactox.blogg.se/
Postat av: Cecilia

ALBIN! Du måste hjälpa mig med min bloggdesign! :D haha

puss

2009-08-17 @ 16:18:44
URL: http://softination.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0